Yalniz değilsin güzel anne.Artık herseyi mükemmel yapamayacaksın.Hele bebeğiniz benimki gibi gazli ve tek durmayı sevmeyen bir bebekse bazı günler yemek bile yapamayacaksin.Eger imkan varsa yanında birinin olması tabiki çok faydalı.Ama imkan yoksada tek yapabilirsin eşinden destek almaya çalış. ilk işin bebegin artık.Ilk 3-4 ay misafir kabul etme hatta.Bebegin hazır ilk günler uyurken sende yat uyu dinlen.Kendini ve bebisini toparla.Allah kolaylık versin.