Yani bana katılmayan çok anne olabilir ama çocukların ne kadar üzerine düşersen o kadar sık hasta oluyorlar. İki kızım var 3 buçuk ve 1 buçuk yaşındalar ikiside hiç antibiyotik kullanmadı, hastalanınca bile hafif burun akıntısı olup geçiyor, büyük kızım bir iki kere 1 gecelik ateşlendi ve düzeldi. Muhteşem bir doktorumuz vardı önceki oturduğumuz ilçede, Calpol bile zor durumda kalmadıkça verme derdi, güzel beslenmesine dikkat et, temiz hava alsın, bol su, emiyorsa bol emzirme, meyve sebze bal sarımsak pekmez öyle geçirdik çoğunlukla. Kızlarım her hava koşulunda dışarı çıkarırım, bazen çorap gitmeyiz, bazen atletle gezeriz, aman uyanınca sırtına yelek o şu bu hiç olmadım. Rahat değil ama sık boğaz etmedim hiç çocuklarımı, şikayetçi de değilim.