ozgegundogan17 3 buçuk aylık bebeğim ve kulak arkasında pişik gibi kızarırlar ve hafif yara oluşmaya başladı kabuk bağlıyor bebek yağı sürüyorum nemlendiriyor ama bir türlü geçmedi doktor Impetex krem önerdi kullanmalı mıyım sizce iyi gelir mi ?