Merhaba evlendiğimden beri yasmiin doğum kontrol hapı kullanıyordum bebek düşününce bıraktım doğum ve emzirme dönemim bitti yeniden başlamak istiyorum. Başlamak için adet olmayı beklemem gerekiyor mu adetim biteli 10 gün oldu bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim..