Gamze-bst1 ![ (https://) Yaklaşık 1 ay önce kızımı tutayım derken tırnağım burnuna değdi ve yara oldu. Kabuğu düşeli 1 hafta falan oluyo ama sanki iz kaldı gibi. Geçer mi ya da bi krem falan sürsem mi?
Gamze-bst1 ArdeninAnnesi3322 merhaba hayır geçmedi yediği bişey sürekli alarji yapıyor o da kaşıntı. Tırnaklarını geçirdiği yerlerde berbat izler var ve sanırm geçmeyecekler de
ArdeninAnnesi3322 @“Gamze-bst1”#p31448936t Gamze-bst1 ben contractubex kullandım geçti ama en az 1 Ay sabah akşam düzenli kullanmaniz lazım normalde üç ayda falan geçiyormuş deneyin isterseniz
Gamze-bst1 ArdeninAnnesi3322 bi bakayım buna. Buradaki eczacı bi ilaç söyledi ama 800 küsür fiyat biçti garantisini de vermediği için almadım aslında
ArdeninAnnesi3322 Gamze-bst1 evet 680e aldım ben bir ay önce , scarex jel var bir de o eski izlere de iyi geliyormus, çok küçük bi krem 475 tl idi, o da aklınızda olsun