seribana Sağlık ocağının verdiği demir kan damlası hem kabızlık hem huysuzluk yaptığı için onu bırakıp bestiron aldık bir kaç kişi onun iyi olduğunu söyledi 4 buçuk aylık kızıma kullancam da 3 damla dedilwr siz kaç damla kullanıyorsunuz
Ebrarkolcetin seribana kilo başı 2 damla prematüre bebekler 2 katı ama doktora danışın bizim doktoruma kilo başına 2 damla dedi
Umaymira Arelmom33 doktorunuza danışın bence çünkü kilo başı 2 kilo dedi bir özel bir devlet takipli kızım iki doktorda aynısını dedi