Prensesminik42 benim kayınpederim senelerdir nişantasında kapıcılık yapıyor benden öncesi ordalarmış yani daireleri gördüğüm kapıcı dairelerine göre çok çokk iyi normal 2+1 evler gibi çevremde çok var kapıcı .
Artık onların adı süslendi apartman görevlisi oldu 🙂
Şartlarını öğrenmen lazım sabah servis işi varmı yani apartmana gazete ekmek falan gün içindede birşeyler istiyor kimi yerler .
Maddi açıdan büyük avantaj güzel birikim yapılabilir.
Biz çok aradık düzgün daire olan yer ama bulamadık oyüzden istemedik ..
Sizin için hayırlısı olsun inşallah