Bir hafta oldu bu mamaya geçtim bebeğim 6 aylık çok kötü kabız oldu beş gün oldu kaka yapmıyor iki gündür zorlanıyor yapamıyor taş gibi olmuş acaba bu mama mı kabızlık yaptı yoksa ek gıda mı daha erken başlamıştık ek gıdaya kabız oluyordu ama bu kadar değil anlamadım bu mama kabızlık yapıyor mu bilgisi olan mı