miniikmucizeem MTVr ben atıyorum birşey olmuyor havaalanında çalışıyordum ordada fazla yaptıkca atıyorlardı
Yasemin89- MTVr ben yarım kilo kıymayla yapıyorum köfte sonra 4-5 parçaya bölüyorum kapların içine koyup buzluğa atıyorum haftada 1 bazen 2 kere kızartıyorum çocuklara
MiraySu55 MTVr bende atıyorum çiğden çıkartıp kızartma yada fırın vs kullanıyorum çokta güzel oluyor 😋