Arkadaşlar merhaba. Öncelikle erkek bebeğim var. 8-8.5 kilo civarı 4 numara bez kullanıyorum. Bezin sıktığını düşünmüyorum. Ama her altını açtığımda bacaklarının kenarı kıpkırmızı lastik izi oluyor. Bezi mi değiştirmem lazım yoksa bez oğlumu sıkıyor mu sizce ? Ya da normal mi beni bilgilendirirmisiniz 🌸