Merhaba herkese.
2-3 gündür çok fena hastayım ilaç kullandığım için emzirmedim. Sütüm çok azalmış. Sağım yapıyorum rengi de değişmiş sanki saydamlaşmış. Rakı renginde diyeyim yani. Yağı mı azaldı? Ne oldu acaba? Bir de nasıl arttırılacak bu. Oğlum emmek istemiyor. Sağım yapıyorum ama çok az geliyor.