Ne zaman antibiyotik kullansak 1 hafta sonra eli yüzü benek benek kıpkırmızı oluyor. Agumentine alerjisi vardı. Bide başka antibiyotiğe vardı. Başka antibiyotik kullanmadığımız için hangisine var blmyrdum. Ama Şuan beta virüsü geçirdiğimiz için antibiyotik kullanmak zorunda kaldık. Doktor alerjisi olduğu için farklı antibiyotik yazdı clin diye. Hepte kullanıp 1 hafta sonra benekleşiyor. Eşim alerji testi yaptıralım diyor. Zor bi test değil mi ya. Yaptıranlar varmı. Çocuğunuz dayanabldimi. Bide bu yan etkiden bişey olur mu acaba. Sürekli böyle oluyor.