Annelerim 1 yaşındaki oğlumun 10 gündür önce burun akıntısıyla sonra öksürüğüyle savaşıyorduk. Öksürüğünün ilk gününde acile götürdüm antibiyotik başlattılar. 10 gün kullandık fayda etmedi ve dün nefesi bile hırlamaya başladı. Tekrar başka bi hastanenin aciline götürdük. Doktor o antibiyotiği nasıl kafalarına göre verirler dozuna uymazlar diye kızdı. Ciğer Filmi çekti ve oğlumun zatürre olduğunu söyledi. İki farklı ilaç verdi. Bugün kullanmaya başladık. Yaşayanlar var mı? Evde başka nasıl ek tedavilerle oğlumu rahatlatabilirim? 😔