Saglıkla ımtıhan oldugum bır yılı gerıde bıraktım ve ımtıhanım bıtmedı bıtmemıs,, 😒 tumor ameliyatı oldum sonrasında radyoterapı aldım. Kuyruk sokumundaydı tumor ve radyoterapi sonrası yumurtalıklarım butun faalıyetını yıtırmıs,, 😒 34 yasındayım menapoza gırdım cok buyuk ımtıhandan gecıyorum o bolge rısk altında dedıler kullanacgım ılaclardan korkuyırum doktor doktor care arıyorum dua edın bana da, 😒 tek sukur sebebım ıkı cocugumun olması ıkyı Kı araları az olmasına ragmen yapmısım ıkı cocuk yoksa,, 😒