Benim oglum da 2bucuk yas ve 12bucuk kilo 😅 doktor normal dedi. Takip tablosunda da ortalama gözüküyormuş. Çooook hareketli bir cocuk. 6 aydır falan ayni kiloda diyebilirim. Yemesi de iyi yani çok çok istahli da degil ama buna da şükür. Ben bir ara cok kafama takiyordum ben taktikca daha az yiyordu. Şuanda saldım. Sadece dikkat ettigim şey kahvaltıda iyi yesin. Ve kriterim de hasta olma sıklığı. Gecen sene rezil gibiydik ayda bir yatakli dosekli hastaydi. Mesela bu sene bir kere oldu. Buna şükür yani demekki bir sıkıntı yok kilo kriter degil zaten o kadar kudurmaya o kilo fazla bile