Tngabd bizimde oto koltuk var ama uzun yolculukta puseti kullanıyoruz, uzanma uyuma konusunda daha konforlu. Zaten yol boyu sürekli orda tutmuyorum, kucağıma alıyorum camdan baktırıyorum. 4 saatlik yolda zaten neredeyse 2-3 saat uyuyor, uyanınca bende 15-20 dk kucağımda tutuyorum ama puset daha rahat uzun yolda