Kızlar selam ilk bebeğim tecrübesizim bebeğim 3-4 gündür çok durgun normalde gülücükler saçar oyun oynarız keyiflenir vs ama 3-4 gündür ne yapsak hep durgun keyifsiz herkese bebek bu normal diyor ama ben kafama takıyorum. Böyle olduğu oluyor mu arada hiç? Sebebi ne olabilir ?