Merhabalar hanimlar. Bebegim kolik bir bebekti, gaz problemi vardı. Önce sma optipro kullanırken araştırarak sma comforta geçtik. Şimdi bebegim 7 ay 23 günlük. Çok şükür gazını kendi kendine çıkarabiliyor 🧿 sma comfortu bulmak çok zor o yüzden optiproya geçmek istiyorum. Bir sıkıntı olur mu acaba daha önce mama değişikliği yapmış olan var mı acaba