Eslinapapatya 28 ay önce doğum yaptım o zamanda vardı görevli geldi koyacağınız isim belli ise dilerseniz biz sizin adınıza başvuru yaparız dedi bizim de belli olduğu için verdikleri formu doldurduk anne ve baba imzası gerekiyor ilk form da taburcu olurken de adres isim vs yazılı olduğu kağıdı da imzalamıştım 1 hafta sonra eve geldi kimliği. Bu uygulama 2019 dan beri var diye biliyorum çünkü dayimin oglu da aynı şekilde yaptırmış 2019 da İstanbul da özel hastane de.