Doğdugundan beri böyle aslında babasını görünce kaçıyor vuruyor kucağına almasını istemiyor elini tutmak istemiyor hele ben de yanlarındaysam asla ama asla istemiyor. Ben yokken yine oyun oynayabiliyorlar
Aşırı bana düşkün ne yapacağımı bilmiyorum ne yemek yaparken bırakıyor paçami ne tuvalete gidebiliyroum ne beraber uyurken yanından kalkabiliyrum gerçekten çıldırıcam
Ben hep eşimi sucluyordum bebekle ilgilenmiyorsun oyun oynamıyorsun o yüzden sana gelmiyor diyordum ama acaba ben mi herşeyim.yapmisim oğlumu sorun bende mi