Merhabalar kızlar🤗 doğum yapalı 15 ay oldu . Bütün doğum kilolarımı verdim hatta fazlasını verdim ama bu göbek yapıştı kaldı . Çok yiyen biri de değilim ekmeği de çoğunlukla kestim ona rağmen gitmiyor. Spor yapmayı denedim bı süre, faydasını da görür gibi oldum ama bel ağrısı şşşttt noluyoruz diye gösterdi kendini. Öyle ki yerden eğilip bişey alamaz hâle geldim. Spor yapmadan gitmez diyeceksiniz tahmin edebiliyorum ama bir umut belki farklı bişey söyleyen olur akıl veren olur diye buraya yazmak geldi aklıma . Ha şunu da beliteyim doğumdan kısa süre sonra korse de kullandım, sürekli korse tayt da giyiyorum asla faydası olmadı .