Bizimde öyleydi, iltihap akıyordu her bastırdığımızda. Gözünün için iltihap oluyordu. Çocuk doktorumuzun verdiği ilacı kullandık ama geçmedi, 40 ından sonra rutin göz muayenesi esnasında bu durumu göz doktoruna söyledik, onun verdiği ilaçlar ve sürekli yaptığımız masajlar sayesinde kurtulduk şükür. Şuan 7,5 aylığız🙏 daha daha da iltihaplanmadı. Tıkanıklık geçti. Ama Ara ara göz kanallarına yine bası uyguluyorum. 🥹