Merhabalar anneler ,
Az önce 1 yaş aşılarımızı olduk..Bu ara iştahımız çok az :(( sürekli memeye düşmüş durumda çok dert etmiyordum fakat kilo alımı azalmış haliyle moralim bozuldu.. çevremdekiler memeyi azalt diolar fakat haa deyince olmuo kişi:( hareket halinde oldğumuz için muhtemelen kilo alımı azaldı henüz yürümüyoruz fakat yürümeye dair her hareket var..nasıl yapsam nasıl yol izlesem tavsiye verebilir misinz 🫶iştah için olabilir ,memeyi nasıl azaltabilirim gibi?