Nacafa Rwerdst eğer ilk yedi gün koruculuğu olmazsa ikinci bebeğime hamile olurdum şu an 😊nerdeyse iki yıldır kullanıyorum iğne hakkınd a bir çok farklı doktordan bilgi aldım, teşekkür ederim
Bugleminannesi28 Gakkoyenge ben spiralliyim çok memnunum 6 ay oldu taktirali hiç yan etkisini görmedim dongum aynı şekilde devam ediyor hatta şimdi kontrole geldim doktor tam yerinde duruyor sorun yok dedi
Gakkoyenge Bugleminannesi28 hormonlu mu ? Birde devlette mi taktırdınız ücret ödediniz mi boncuklu düşünüyorum bende kararsızım detaylıca anlatır mısınız
Bugleminannesi28 Gakkoyenge devlette taktirdim ücretsiz bakır olandan adet düzensizliğim yok zaten doktorum onu önerdi herhangi bir sorun yaşamadım şu zamana kadar takımı 2 dk sürdü acı sizi yok
Mavi26 Beratim17 1 buçuk aydir reeliyim maalesef ki cok pişmanım yaptırdığıma be doktor hic bahsetmedi bi yan etkiden