heygorl bizimkide o şekilde tırnaklarını hep uyurken kesiyorum traş fiyatları malum bende yopigo diye bi marka var onun traş makinesini aldım ilk denedim doğru düzgün kesmedi daha sonra makinayı elimden düşürdüm dağıldı ucuz bir şeydi daha sonra eşimin traş makinesi ile denedim önüne ödül maması ve yaş mama koyunca inanın zor değil duruyorlar bende çok umutsuzdum ama oldu şimdi güzel bir şey almak istiyorum