Herkese selam,
2 aylık bebeğim hip mama kullanıyorduk kusma çok olunca bebelac geçtik 2 gün sorun olmadı bugün kusma ve ishal var . Tekrar hip mi vermeliyim başka mamaya mı dönmeliyim bilgisi olan var mı acaba? Doktor randevumuz cumartesi günü bu yüzden sizlere danışmak istedim deneyimi olan var mı napmam gerekiyor şaşırdım