Kızlar suan gribim 3 gündür, bebegiminde burnu akıyor. Kaynanam hastalandı saolsun bizede bulastırdı. Evimizin arası 5 dk. Grip oldum hastayım dedi benim onun yanına gidip corba yapmamı ilgilenmemi bekledi bende kızımada gecer diye gitmedim. Ertesi günü kendi bize geldi. Çok kötü grip olmus sesi felan gitmis. Hiç düsünmedi torunum daha 11 aylık bünyesi zayıf onada gecer bulastırmıyım diye , kızımı kucagında gezdirdi sonuç ben çok hastayım kızımın burnu akıyor. Kendi iyi oldu şimdi. Sinirlerim bozuldu kim olursa olsun isterse kendi annem olsun kızarım arkadas hastaysan bebgime yanasma ! Annem bile gripken kızım gelmiyim bebege bulasıyor diye düsünürken kaynanamın düsüncesizligi...
Suan annem bakıyor 😔 kızıma sarılamıyorum emzirirken bile ona gececek korkusuyla ona bakamıyorum nefesimle gecmesin diye🤒
İlaçta kullanamıyorum.