Oğlum 3 yaşında şimdiye kadar ananas hiç yemek istemedi ben de vermemiştim dün akşam denemek istedi bir kaç lokma yiyince acı bunun tadı verme bana dedi dilim acı oldu boğazım kaşındı demeye başladı, bi terslik olduğunu anladım hemen su verdim ağzını çalkaladım. Tatlı bişeyler verdim gözlemledim. Daha önceden bildiğim kadarıyla sakin olup hemen alerji şurubu verdim bir kaşık. Yarım saate rahatladı acı hissi geçti dedi. Ama ben tabiki çok korktum kendime de kızdım ananas ne ya bu güne kadar yememiş bugün de yemeseydi. Annelik hep bi kalp sızısı 😢 sizleri de bilgilendirmek istedim lütfen ilk kez yiyecekleri yiyeceklere karşı dikkatli olun, doktorumuz hep derdi ilk defa yiyeceği bir şeyi sabahtan deneyin. Büyüdü diye düşünmeyin bebek de olsa küçük çocuk da olsa lütfen dikkatli olun. Sevgiler. Dipnot:Ananasa tövbe görmek bile istemiyorum 😬🍍