Ebrarhatice ya evet benim yaptirmamam lazım aslında ama dayanamıyorum o kadar emiyor bağırsaklarda kalıyor acı çekiyor diyorum yaptırıyorum ya birde güzel yapıyor aslında kendisi de yapabilir ben sadece bacaklarını karnına çekiyorum o kadar o iki ikinmayla yapıyor galiba alıştı bu duruma o 😆😆😆😆 d vitamini doktora sormadan alabilir miyim herkesin önerdiği ocean mi ne var ondan alsam 2 hafta var daha doktor kontrolüne çünkü