Jajajaja Meme desteğiyle mi uyuyor?
Ben de 1 yaşında kesmiştim, emzirme süresi azalttım önce tam uyumadan çektim yatırdım. Bazen kalkınca su verdim, artık geceleri meme yok kızım diye konuştum. Arada eşim kalktı uyuttu o şekilde kesmiş olduk. Meme desteğiyle uyuyorsa biraz zorlar sizi ama daha geçe bırakırsanız da tamamen memeyi kesmeden bıraktırmak zor olur.