SeverusSnape kaganannesi ben almıştım evlenmeden önce ve hayatımda çok önemli adımlar atmamı sağlamıştı :)
SerpilG kaganannesi ben gittim dr. Çok mutsuzsun emzirmeyi bırak ilaca başlayalım dedi. Şuan bıraktırmaya gönlüm el vermedi. Dayanabildiğim kadar dayanıcam. 10 aylık daha kızım.
elmaliturta kaganannesi evet bende aldım şuan botti seanslar hatta eşimde aldı evliliğimiz güzeldi ekstra iyi şeyler oldu eşimle her konuda birbirimize saygı duymayı öğrendik ve ben de çok rahatladım
SeverusSnape kaganannesi bence çoğu insan almalı. Lohusalık dönemimde de almayı düşündüm ama sonra hafif atlattığımın farkına vardım. Çözemediğim, çok dert ettiğim, artık yaşam kalitemi düşüren bir konu için almıştım bende. Umarım size de iyi gelir.
Sewwo Ben de aldım aslında kafamdaki şeyleri objektifi birinin söylemesi gibi geldi bana ve ben de 1 seansta karar verdim ne yapacağıma . evet olumlu etkisi oldu ama inanın en iyi psikolog yine kendimiz oturup mantıklı düşününce aldığımız kararları kalbimizin sesini dinleyerek yok ediyoruz. psikolog da mantığımızdakileri söylüyor. sorması ayıp sizin sorun nedir
kaganannesi Sewwo kendimi hiç iyi hissetmiyorum,asla çocuğum uyumuyor diye bu kadar kızacak bir insan değildim çok değiştim herkes bakışların bile değişti diyor.Mutlu değilim,çocuğuma da eşime de sürekli kızıyorum istemsizce daha birsürü şey
Sewwo elmaliturta Bana da eşinle beraber gel dedi . eşim söyledim o parayı ona verirsem yine mutsuz olurum dedi 😀 tipik erkek.sizinki gitmiş ne güzel. Dinlemek ve uygulamak da önemli tabiki
elmaliturta Sewwo evet uygulamak zaten onemli olan esim sukur uyumlu bir insan benim uzulmeme dayanamiyor bende lohusa depresyonu gibi oldu kızım 4 aylıktı annenem vefat etti kızım 11 aylıktı kuzenim intihar etti ve ben toplanamadim deliler gibi ağlıyordum gece gündüz.. ilk bir yere başladım 3 seans gittim ilerleme olmadı istemiyorum bana iyi bi yer bul dedim eşim ve babam buldular gittik eşimle 5 seansta rahatladım şuan ufak şeyler olursa telefondan konuşuyoruz o da yetiyor bana doktorum alanının en iyilerindenmiş sonra öğrendim bunuda 😊
Sewwo kaganannesi Ahhh ! Ben tam 4 defa bebeğim uyumuyor ( sırt bel ayak bacak kalmadı halsizlik uykusuzluk açlık derken ) diye eşime alırmısın bir diyip bağıra bağıra ağladım . 1 saat . Ama aşamıyorsan tabiki destek al.. Allah yardımcın olsun ama geçecek hiç merak etme😓
elmaliturta kaganannesi ama değiyor emin olun fazlasıyla diyorsun ki iyi ki gelmişim kalbim ferahladı o eziyete değmezmiş diyorsun.. maddi durumunuzu bilemem ama benim için çok gerekliydi eşim vermese babam ben vercem dedi eşimde zaten bu para sağlık için harcanmicaksa neye kazanıyorum dedi hiç ikiletmedi