İlk defa doğum kontrol hapı kullanmaya başladım kullanmaya başlarken adetliydim sonra adetim bitti tekrar kanama başladı şuan da baya sürüyor neden acaba ilaçtan dolayı mı ara kanamalar oluyormuş diye duydum korktuğum içinde ilacı bıraktım bir kaç gündür içmiyorum kanamayı görünce niye böyle oldu normal mi acaba