kızım hasta dr antibiyotik ve başka bi ilaç daha verdi. Kızım asla içmiyo 2 yaşında. Küçükken bi şekilde içiriyodum. Var mı bildiğiniz bi taktik. Meyve suyuna kattım tadı gelince bırakıyo, ağzına bi şekilde veriyorum ağzını kapatmıyo öyle ağlıyo bekliyo