20 gün sonra kızım 2 yaşına girecek emzik önceleri sadece uykuya geçerken alıyordu ama şu son 2 aydır neredeyse sabah uyandığında bir alıyor gece uyuyana kadar ağzından çıkardığı süre sadece yemek yerken çıkarıyor gerçi onu da yemiyor doğru düzgün sürekli oyun oynuyoruz etkinlik yapıyoruz ama yok asla çıkarmıyor ağzından oyuna daldığında alıyorum ağzından ama fark eder etmez kıyametler kopuyor resmen krize giriyor. Konuşması da sırf bu yüzden geriledi yani hissediyorum emziği bırakınca kendini ifade ediyor ama ağzında emzik varken sürekli mizildanarak birşeyler istiyor eski emziği koptu yenisi vermiştik şimdi hem o eski kopuk emzikle hemde yenisiyle uyuyor ben nasıl bıraktırcam bunu bana bir çözüm söyler misiniz ya kafayı yicem artık gerçekten asla bırakmıyor ağzından ve sürekli emzik krizinde