Atlaseg 6. Ay da iki öğün verdim 7. Aydan sonra da hep 3 öğün verdim şuan 8 aylık hala öyle devam ediyorum. Kabızlık durumu vs de çok şükür hiç olmadı ben oğlumun duruma göre ilerledim baktım yiyor, istiyor veriyorum aynı zamanda anne sütü de veriyorum. 8 aylık 12 kg