Alpbaby Günaydın yeni uyandık oğlum huysuzdu ateşine baktım 37 37. 5 arası hafiften öksürdüde ne yapabilirim evde yade direk hastaneyemi gitmeliyim daha önce hiç ateşi olmadı tecrübesizim
Dilararden Alpbaby öksürük varsa hastaneye gitmeniz gerekir. Değerlerine bakılmalı, şu an ateşi düşük