Gelecegimsin çocukluğumdan beri epilasyonla alırım, bir dönem lazer yaptırdım sonra tekrar epilasyona geçtim çok da memnunum illa ki acıtır, ağda da olsa lazer de olsa acıtıyor sonuçta ama öyle dayanılmayacak kadar büyük bir acı değil yani normal ağda acısı işte 😅