15 gün önce başladı bu şikayetler şuan 14 gündür hastanede yatıyoruz 10 gün sadece buhar ve oksijen tedavisi uygulandı eve gonderildik evde daha kotu olunca tekrar geldiğimizde yatisimiz yapıldı ve burundan sürüntü testi yaptılar ve 3 aylık kızım megersem 3 virüsle savasiyormustu korona rsv ve adenovirusle işin özü şu ki kandaki enfeksiyon değeri yukselmedikcr antibiyotik verilmiyodu antibiyotiğe karşı olduklarini söyledi enfeksiyon doktorumuz ama bu gün bir enfeksiyon doktounun bunu söylemesi çok sacms antibiyotigi bekliyormuş bebeğin iyiye gidiyor dedi yani o 10 gundede antibiyotik baslandaydi bu kadar zorluk cekmiycektik ama lüzum hali olmadan verilmiyormus keşke her çocuğa uygun tedavi doğru zamanda yapilabilse