Aryamlinamom yalnız diyilsin benimki 11 aylık olucak bu hafta, dişmidir nedir anlamadım gitdi,uyuyor sora bağırıp uyaniyo,parmakları da agzında,eline ne geçse ağzına sokuyor,nərdeyse 7 ayından boyleyiz,biri diyo dişdəndir boyle olması,biri diyo atak, Boyle giderse bən atak geciricəm🥴😬