Kızım 2.5 yaşında 15 gün önce boğaz enfeksiyonu geçirdi, o günden beri yemek ağzına sürmüyor. Dün mesela kahvaltıda yarım dilim ekmek yedi, öğlen 3 4 kaşık pilav akşam da 2 dilim kek yedi. Bunun dışında asla ağzını bile açmıyor. Babası çikolata almış pasta almış onları dahi yemedi. Normalde de çok yiyen bi çocuk değildi çikolata alsak 2 defa issirip bırakırdı ama eline bile almadı İstemiyorum doydum anne yeter vs. Söylenip duruyor. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Dün tekrar doktoruna gittik tahlilleri vs. Hepsi iyi. Neler yapabilirim