Çok zorlanıyorum psikolojim alt üst oldu 17. Günümüz bugün normal doğum yaptım çok zor geçti doğumdan sonra rahatladım derken 3 saat diktiler rahmimi o kadar dikişim varki acısı biraz hafifledi son 2 gündür ama mahfoldum iki kutu antibiyotik agri kesici bitirdim hala geceleri ozellikle ağrı sızım oluyor hemoroid ağrısı da cekiyorum dogumda o da olmuş bebegimle başta acımdan ilgilenemedim hiç şimdide yaşadıklarım çok ağır geliyor sürekli ağlıyorum çok yoruldum fiziken ruhen napacagimi sasirdim dikislerim de hala dusmedi zonkluyor çok kaşınıyor iyi olamadım bir türlü ne yaşıyorum ne yapıyorum diyorum sürekli şaştım kaldım