3 yaşında oğlum var. Bu aralar hatta yaz bittiğinden beri ciddi bir uyku problemi var öğle uykusu yaptırıyodum geceleri bizle aynı anda uyuyordu 12 1 falan bu yüzden gündüz uykusunu bıraktım artık 9da yatırmaya başlıyorum 10 a kadar anca uyuyor ama bu sefer bi alışkanlık etti sabahları 6-7 de kalkıyo bi daha uyutamıyorum e ben sabahları erken kalkıyorum ders çalışmak için çocuğum uyuyoken diye gecelerde aynı 1 saat falan calışmam gerekiyor vs neyse aslında tek problem uyku değil kızlar oğlumla aramdaki ilişki ciddi anlamda beni yıprattı. O uyumadıkca aşırı stres oluyorum kızıyorum bağırıyorum yüzüme bakıp gülüyor dalga geçer gibi kalkıp oturuyor o uyuyana kadar yanında bekliyorum normalde oturuyor kalkıyor takla atıyor pencereden bakıyor uyumamak için aslında çok uykusu var biliyorum ama bunları yapıyor biliyorum kızdıkca daha çok yapıyor ama aşırı stres oluyorum bu sefer babasından yüz buluyor babasıda daha yumuşak davranıyor tabiki eee sen git babam gelsin babasıyla mışıl mışıl uyuyor babasına asla böyle şeyler yapmıyor eşim her zaman kızmaz çünkü çocuğu bi akşamları görüyor neye sinir olabilir ki kızsın her zaman kıxmadığı için en ufak bi bakışında oğlum onun sözünü dinliyor ama ben asla o şekilde değil yalama olmuş gibi ilişkimiz oğlumla ya kalbim küt küt atıyor resmen sinirlendiğimde çocuk evet biliyorum zaten bu yüzden de aşırı psikolojimi bozuyor bu düşünceler 2.cocuk istiyorum ama sonra diyorum bitanesine kızıyorken 2yi haketmiyorsun vs. Ya düzenli uyuyup uyansa tamam herşey ama bu uyku meselesi yüzünden oğlumla aramızdaki ilişki aşırı zedelendi ben ne yapıcam bilmiyorum