Kizlar merhaba .Yulaf unundan biskuvi yapaniniz varmi?Ben dun denedim yulaf unu bie muz,bir armud,azicik kabartma tozu,birazcik pekmez birazda zeytinyagi karistirdim hamur yapip pisirdm.Evet pisdiler ama tatsiz tuzsuz bu yulafda sekerli olmasina ragmen meyvelerin tadini bastiemish ve sert oluyor.Bana boyle bebe biskuvisi tarifi verirmisiz?Kiyir kiyir olan.İrmiksiz olsun ama