minikpandam-_- doktorunuza danisin mesela bizim 9 ve 13 aylardaydi ilk dozunu 9,5 aylikken yaptirmistim ne kadar geciktirdiysen dozunu ona gore ayarla digerini oyle yaptir dedi ama ben yaptiramadim 14 aylik oldu doktora gittim bana tekrar recete yazdi 14 ve 17. Ayda diye sizde danismadan yapmayin gecikme durumunda farkli aylarda doz ekliyorlar.zam gelecek olabilir gecen hafta yaptirdim 2092 tl