Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim dün 4 aylık oldu ve aşırı ellerini ağzına koyuyor sürekli huysuzlanıyor birkaç gündür herşeye vızlıyor. Bazen ağlama krizine giriyor resmen. Bu normal mi. Artık bi yerinin ağrıdığından şüpheleneceğim. Sabrım kalmıyor bazen beni çok yoruyor.