FerideDeniz Nezahataydn mustelanin rahatlatıcı göğüs balsamini kullanmıştık biz. Temiz içerikli zaten, doktor da kullanabilirsiniz demişti. İyi geldi.
Arzuubal Nezahataydn ben çok kullandım hala da hasta olduğunda ya da olacağını hissettiğimde ayağının altına karnına falan sürerim ya da karnı ağrıdığında
HappyQueen Nezahataydn öksürük olduğu zaman, burnu tıkandığı zaman kullanırım. Hem ayaklara hem göğüse
Beratim17 Nezahataydn evet ben kullandım göğsüne ve sırtına masaj yapıp ılık bez koydum öksürük hemen geçmişti ayaklarının altına.da masaj yapıyordum çorap giydirip uyuyordu