Fasulye12 E bebekte %50 indirimliydi, aldım ama pek de kullananı görmedim. Burda var mı acaba kullanan, fiyatı çok uygun olunca tükenir diye fazla araştıramadım.
Ceycey001 Fasulye12 bende alaxaktm almadım çalısan bisey degil sıcak su konuluyomus onun buharıyla oluyo
Fasulye12 Ceycey001 Yaaaaaaa açıklamasında da yazmıordu bir şey. İptal edeyim o zaman . Çok teşekkürler
Ceycey001 Fasulye12 evet evet öyleymis yabi bi fişe falan takılmıyo pilli falan degil sıcak su koyacaksınız onun buharı işte geliyo bende alacaktm vazgeçtim