NesAryzey ben taktırdıktan sonra 2 defa refl oldum ama 2 defa olmamın sebebi taktordıktan 16 gün sonra refl olmuştum 1 ay sürdü ama çok değil kesik kesik lekelenme gibi doktoruma yazdım normal dedi sonra bitti 1.5 ay sonra bir daha oldum şimdi yeniden olmayı bekliyorum okuldan 2 arkadasım da benümle taktırdı onlar düzenli oluyorlar ama herkeste aynı olmayabilir tabi