NesAryzey Orenda_ bende bekleyecem bir kaç gün daha olmazsam giderim sizde bir görününün bence az değil yani 6 ay
alparslanozyildiz Ceren_301121 doğum yapalı 40 gün olduğu için doktorum 3 ay boyunca spiral takılmaz dedi bugün hap ile korunma için yazdı zlynda hapı (doğru yazdımmı ismini bilmiyorum 😂) inşallah korkulan yaşanmaz
ranasare alparslanozyildiz kullandınız mı hapı adet düzensizliği oluyor diye korkuyorum ben de 2 ay oldum doğum yapalı henüz adet de olmadım ben hap başlamak için
Bsraskmn alparslanozyildiz sağlık ocağındaki ebe emzirdiğim için hap kullanamayacağımı söyledi siz emziriyormusunuz yada bu konusa bilginiz varmı kendi doktoruma 40 bitiminde gideceğim ama şuan merak ediyorum
husnataskiin Ceren_301121 10 yıllık sprial taktırdım 7 ay önce yaptım 40 çıkar çıkmaz gidip taktırdım bir sorun yaşamadım şuana kadar
Pinksever ElizEsra merba şişkinlik yada kilo artışı yapıyor diye duydum doğru mu ne zamandan beri kullanıyorsunuz
Zeynepsara Ceren_301121 ablam taktırdı 3yil garantisi varmış iki yıl oldu o taktirali sadece âdet düzensizliği yaptığını söyledi
Dorukbebekk celikkkk bazen eşim korunuyordu bazen korunmuyorduk bn direk kalkiyordum o şekilde kaldım