Gazı olabilir.Emzirdikten sonra mutlaka o gaz alta inmeden üstten çıkartın sonra diğer memeye geçin uyumaya çalışsa bile yatırmadan çıkartın yoksa 2 gün onu atması zor oluyor huzursuz olur bebeğiniz ve ağlama krizleri ıkınma hareketleri oluyor. Yada mukuslu dışkı yapıyorsa ve ıkınma hareketleriyle laktoz intoleransı vardır doktorunuza danışın süte alerji de sinderemediği için gaz yapıyor yani hertürlü gazlı bir bebek olabilir